Simt, gândesc și scriu...





                         Sunt îndrăgostită.

Mă cuceresc îmbrățișările, cuvintele pline de pozitivism, oamenii și modul în care pot arăta că le pasă. Mă cuceresc vorbele pline de emoții și sentimente. Mă cuceresc faptele ce vor mereu să demonstreze ceva. 
Mă cuceresc oamenii devotați, plini de 
o dorință de schimbare și autodepășire..
o dorință de cunoaștere și o continuă învățare.Sunt indrăgostită
de tot ce mă înconjoară. 
Simt și arăt. Scriu și trăiesc.
 Scriu seara când totul e mai profund..când sufletul vorbește și creierul execută..când gândurile se pierd prin adâncuri. 
Scriu dimineața când totul e mai limpede..mai clar și sufletul meu vede adevărata realitate. Simt, gândesc și scriu.



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Micile șoapte ale sufletului

Când intervine Dumnezeu